JEG HAR IKKE VÆRT SÅ KLEIN PÅ LENGE

I dag er jeg tvunget opp tidlig til tross for at jeg har fri fra jobb. Dagen min er full av planer, og det er alltid morsomt! Nå som jeg har bloggen har jeg aldri helt fri, men så lenge jeg ikke jobber i butikken samme dag er det bare moro. Jeg skal snart dra avgårde til frisøren for å få heist opp extention-festene mine. Dette gleder jeg meg veldig til fordi nå henger de nesten langt nedi nakken på meg og det er umulig å sette opp håret uten at de synes… 

La oss også snakke litt om gårsdagens episode av Paradise Hotel. Det ble grinefest for min del, og så klein som jeg var da jeg så den episoden har jeg ikke vært på veldig lenge. Sånn går det når fulle-Andrea skal ha dype samtaler på fest, hehe. Jeg har fått litt spørsmål om forholdet til Petter og meg etter gårsdagens episode. Flere av dere har lurt på om vi er sammen og om jeg hadde følelser for han på Paradise Hotel, og jeg har skrevet et innlegg om det som kommer ut på bloggen senere i dag!

3 kommentarer
    1. Vel… du fikk sippa deg til å være høvding frue… også når det kommer til historie om vikingtiden, uttale deg om noe du ikke har peiling på, er aldri lurt! Skjønner nå hvorfor du aldri har hatt type!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg