FRIDAG I SOLA

Denne dagen er skikkelig fin! Det er fridag, solen skinner og det er faktisk ganske varmt ute. Jeg hadde tatt på meg alt for mye klær da jeg gikk ut i stad, så jeg måtte ta av meg jakken og legge den over armen. Jeg møtte Martine tidligere i dag før hun dro på jobb. Vi gikk en tur langs Akerselven i finværet og det var vi ikke akkurat alene om. Det var masse folk ute og fikk tur, og det er fint å se at alle nyter det fine været!

Det er også klart for nye uke på Paradise Hotel. Jeg ELSKER denne uken, og det kommer dere til å se i når dere skrur på TV3 i kveld. Det er klart for vikinguke på hotellet, og det er jo bare dritkult! Vi får kostymer igjen, og jeg blir høvdingfrue! Så moro. Denne uken skjer det masse på hotellet, så dette kan bli spennende… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg