SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Lurer på hvilken årsmodell du er?:)

Jeg er født i 1994!

Superkul body. hvor er den fra?

Tusen takk ❤ Den er fra Zara og er egentlig Sofie sin, but what?s her?s is mine hehe. Hun fikk den faktisk i bursdagsgave av meg!

Hei Andrea, er den gule bygningen på andre siden (vis man står ved bassenget) det gamle hotellet?

Nei, det er et annet privateid hotell. Det gamle hotellet ligger enda lenger bak det gule hotellet. Vi kjørte forbi det med båt den dagen vi jentene var på utflukt i uke 1.

Kan du lage en youtubekanal? Eller bare lage mer videoer, elsker de! Kan du for eksempel begynne med å svare på ukens spørsmål på video? Eller når du har mulighet

Det skal jeg få til! Jeg er bare skikkelig dårlig på å redigere videoer, men jeg får bare øve meg. Jeg skal prøve å få til flere videoer ❤

Hvor har du kjøpt den fine gule genseren din? 🙂

Den er fra H&M og er også Sofie sin, haha. Jeg er så lei av mine egne klær, så jeg bruker nesten bare hennes om dagen.

Hvor har du kjøpt øredobbene dine? De var kjempefine! 🙂

Tusen takk ❤ De er fra H&M.

Hva jobber du med egentlig?

Nå jobber jeg i en undertøysbutikk!

Hva synes du selv om årets paradise hotel på tv så langt? Ikke frekt ment i mot dere som personer, men jeg syns det kanskje det begynner å bli litt kjedelig. Jeg savner at det kommer inn deltakere som lager litt liv og røre, ja man er gode venner, men det er jo reality tv det er snakk om.

Jeg forstår hva seerne mener med t det er litt kjedelig. Vi ble veldig gode venner alle sammen, og det gjorde at stemningen generelt var god og at det var lite dramatikk. Alle var oppegående jenter og gutter som forstod at det som skjer inne på Paradise Hotel er en del av et spill, så vi var kanskje litt for flinke til å vise forståelse for andres avgjørelser. På den andre siden så synes jeg det er fint at det ikke er mye dramatikk. Det er mye spill, og det er mye humor og jeg synes det er gøy å fokusere på dette! Jeg synes også det er fint at vi viser at Paradise Hotel kan være et fint sted å være og at vi ikke er slemme mot hverandre.

Hvor er kåpa fra? Syyykt fin!!

Den er fra H&M. Ser nå at jeg har mye derfra, haha. Tusen takk ❤ Jeg er superglad i den.

Kan du lage et innlegg om psykisk helse?

Dette kan jeg ikke nok om til å skrive et ordentlig innlegg om dessverre. Hvis du har noe mer konkret så si gjerne ifra 😊

Hei, hvor er det sekskantede marmor bordet i leiligheten deres fra? 🙂

Det er fra Skeidar 😊

Kan du lage et innlegg om førsteintrykkene du hadde av ph deltagerene?<3

Det kan jeg få til vet du!

Kan du lage et eget innlegg om vippeextension? Mener jeg har lest at du har skrevet om det, men husker ikke hvilket innlegg.. Kan du linke til det?:) Om du ikke har svart på dette: Hvor tar du det? Hvilken type (volum, klassiske, størrelse) ? Hvor mye koster det?

Jeg kan se på dette 😊 Jeg har skrevet om det HER. Vippene er satt på av Zelia fra Beauty Stop Trondheim, og hun er superflink! Det er volumvipper, 13mm med C-bøy om jeg ikke husker helt feil. Pris varierer ut ifra hva du skal ha, men sjekk ut facebooksiden deres for prisinfo!  (sponset behandling).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg