VIDEO: SOFIE, MORTEN OG JEG VISER FREM LEILIGHETEN

Nå sitter jeg i stuen med Petter, Kevin, Morten og Sofie. Leiligheten vår har blitt omgjort til et kollektiv, eller i hvert fall en plass hvor alle samler seg. Jeg synes faktisk det er veldig koselig. Det er nesten som å være tilbake i Mexico til tider når vi er samlet bare oss. Alle er ganske slitne etter gårsdagen, fordi overraskende nok så var hele gjengen ute. Vi var riktignok på forskjellige steder, men vi har en tendens til å havne hos oss til slutt.

For et par dager side spilte Sofie og jeg inn en video, med god hjelp av Morten, hvor vi endelig viser frem leiligheten vår ordentlig! Vi dro på oss matchende morgenkåper og gir dere en guidet tur gjennom leiligheten vår! Håper dere liker det 

9 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om blogging? Hvordan få inspirasjon? Hvordan bli flink? Hvordan holde motivasjonen oppe? Jeg har lenge likt å blogge, men jeg har ikke så god selvtillit. Føler man må poste selfier hele tiden på en bogg, fordi det er det de fleste liker og er mest vanlig. Jeg har veldig lyst til det også, men jeg syns det er veldig vanskelig. Jeg er ikke vandt til å ta bilder av meg selv, jeg liker det ikke, syns det er ubehagelig, er perfeksjonist og bruker ekstremt langt tid på det. Det er veldig stress for meg. Blir som regel ikke fornøyd med oppsatte bilder med bra kvalitet heller.. Liker egt bare de spontane bildene jeg ta på snapchat, men jeg kan jo ikke legge ut sånne hele tiden heller.. I tillegg føler jeg at jeg ikke har et intressant nok liv til å ha en hverdagsblogg.. Jeg er psykisk syk så jeg gjør nesten ingenting. Føler det bare blir et press for meg å gjøre ting. Derfor er jeg redd hele bloggen bare blir falsk.. Men jeg har så lyst! Blogging er min største drøm:(

    2. Kan du lage en youtubekanal? Eller bare lage mer videoer, elsker de! Kan du for eksempel begynne med å svare på ukens spørsmål på video? Eller når du har mulighet<3

    3. Elsket denne videoen!:) Kan du lage et eget innlegg om vippeextension? Mener jeg har lest at du har skrevet om det, men husker ikke hvilket innlegg.. Kan du linke til det?:) Om du ikke har svart på dette: Hvor tar du det? Hvilken type (volum, klassiske, størrelse) ? Hvor mye koster det?

    4. Kan du lage et innlegg om førsteintrykkene du hadde av ph deltagerene?<3 Sånn som Martine Lunde gjorde på sin blogg, syns det var veldig gøy å lese:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg