JEG KUNNE VÆRT MED PÅ PARADISE I FJOR

Dette er en litt morsom historie som jeg nesten ikke har fortalt til noen. Vennene mine har visst om dette siden i fjor, men det var ingen av årets deltagere som visste min lille hemmelighet frem til Sofie fikk vite det på premierefesten av årets sesong. 

I fjor ble jeg meldt på Paradise Hotel av lillesøsteren min som en spøk. Jeg trodde helt ærlig hun tulla da hun fortalte meg det, men plutselig fikk jeg en telefon fra castingen til Paradise Hotel midt i lunsjen. Jeg ble så satt ut at jeg så vidt klarte å snakke, og venninnen min som satt rett overfor meg skjønte ikke hvorfor jeg ble så sjokkert. De hadde lest søknaden lillesøsteren min sendte inn og ville veldig gjerne ha meg med på et telefonintervju. Jeg ble tatt på senga, og klarte ikke tenke i det dette skjedde så jeg ba om litt tid. Det tok tre dager før jeg svarte, og jeg gikk en million runder med meg selv. Hvordan kan dette påvirke fremtiden min? Klarer jeg å takle livet etterpå? Hva hvis jeg ryker ut etter første uke, så kleint! Tør jeg egentlig å være med på et tv-program? Til slutt kom jeg frem til at jeg kunne jo bare si ja og se hvor langt jeg kom!

Jeg hadde et telefonintervju som var skikkelig moro, og det gikk veldig bra. Det å vente på svar om jeg gikk videre til neste runde var så spennende, og hjertet dunket alt for fort i det jeg så navnet til castingpersonen på telefonen min. Herregud, så spennende! Jeg gikk videre til neste intervju, og så til det siste intervjuet… Jeg var så nervøs, for nå hadde det snart gått en måned siden telefonintervjuet og i løpet av den tiden som hadde gått var jeg blitt skikkelig gira på å komme med! Når intervjuene var så morsomme, tenk så gøy selve Paradise hadde vært!

Jeg dro på det siste intervjuet, og da var jeg så nervøs. De andre intervjuene hadde gått helt fint for da hadde jeg den holdningen at “samma det”, men nå ville jeg virkelig imponere! Det endte med at dette var det dårligste intervjuet av de alle, og jeg fikk en ordentlig dårlig følelse. Etter noen uker, midt i eksamensperioden ringte telefonen min. Det var castingansvarlig som ringte meg, og jeg var så utrolig nervøs! Hun åpnet med å snakke litt generelt før hun til slutt sa at det dessverre ikke var plass til meg i år, og det synes hun var veldig leit fordi hun gjerne ville ha meg med og hadde kjempet for det! Dessverre var det andre som ikke følte det på samme måte, men jeg ble tilbudt å være reserve i tilfelle noen skulle trekke seg. Det gikk ikke for min del med skole og jobb, jeg kunne ikke bare plutselig ha pakket sakene mine midt i januar for å dra til Mexico om noen skulle trekke seg. Jeg ble selvfølgelig kjempeskuffet fordi jeg hadde skikkelig lyst!

Heldigvis fikk jeg være med i år! Jeg sendte inn en søknad i slutten av november, og ble ringt et par dager etterpå av den samme fine castingansvarlige ❤ Hun husket meg fra fjorårets castringprosess og ville gjerne ha meg på intervju! Herfra gikk alt utrolig fort. Noen dager senere var jeg på et intervju med to fra castingen, produsenten og ansvarlig for PH fra TV3 og det gikk kjempebra! En liten uke senere ble jeg ringt opp og fikk vite at denne gangen fikk jeg være med til Mexico, og til og med fra start! Snakk om kontrast fra fjoråret. Tenk så gøy at det var like før jeg var med i fjor, alt hadde vært så annerledes. 

Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke fikk være med i fjor. Jeg elsker alle deltagerne i år, og i fjor sluttet jeg faktisk å se halvveis i sesongen fordi visse deltagere irriterte dritten ut av meg, haha. Alt har en mening, og jeg er superhappy for at jeg fikk være med akkurat i år ❤

4 kommentarer
    1. Haha! Det må ha vært litt av en søknad! Tomler opp for lillesøstre med en dash humor 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg