PRIVATE TOUR I LEILIGHETEN VÅR

Dagen i dag er full av planer fra morgen til kveld. Jeg skal blant annet i et intervju i ettermiddag, noe som alltid er veldig moro! Sofie og jeg endelig få laget en film hvor vi viser frem leiligheten vår ordentlig! Nå har vi snakket om dette helt siden vi flyttet inn for nøyaktig 23 dager siden. Tenk at vi faktisk har bodd her i snart en måned! Det er veldig rart fordi det føles som om jeg alltid har bodd her. Jeg trodde det skulle bli rart at “hjem” ikke lenger skulle være den gamle leiligheten min, så det overrasker meg hvor naturlig det er at dette er hjemmet mitt. Jeg er så komfortabel her, og foreløpig er det bare fryd og gammen å bo med min kjære roomie Sofie ❤

Dere skal få en liten sneak peak av leiligheten allerede nå! Rommet mitt er lang ifra ferdig, men det har blitt litt bedre enn før i hvert fall. Vi håper å få lagt ut videoen allerede på søndag, så da skal dere få en skikkelig “private tour” i den fine leiligheten vår!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg