HVOR ER HÅRET MITT FRA?

REKLAME

Nå er det på tide å komme meg til verdens flinkeste Hanne som jobber hos Adam og Eva Steen&Strøm. Vi skal få ordnet festene mine på tirsdag og det gleder jeg meg veldig til. De må heises opp litt fordi håret mitt utrolig nok har vokst litt. Hun er så flink, og jeg blir superfornøyd hver gang så jeg gleder meg veldig til å få orden på håret. Jeg har skrevet om at jeg satt i extention før premierefesten tidligere, men jeg skrev ikke så mye om selve håret. Extentionet mitt er fra Great Lenghts.


før/etter

Nå har jeg hatt i extentionet i litt over en måned, og jeg er fortsatt veldig fornøyd med både påsetting og kvaliteten på håret. Det holder seg kjempebra uansett hva jeg gjør med det, og det er superenkelt å style det med for eksempel varmeverktøy, akkurat som med ditt eget naturlige hår!

Jeg har hatt diverse extention tidligere, men det har aldri blitt ordentlig bra. FØR NÅ! Jeg er så utrolig fornøyd med resultatet. Det er naturlig ut, og det er ingen klare skiller mellom mitt hår og extentionet fordi Hanne var kjempeflink og klipte det til. Håret kjenner naturlig og fint ut, og det er bare å style det som man ville gjort med eget hår. Det som også er så fint med tape i forhold til for eksempel keratin er at det sliter mye mindre på mitt eget hår, og i tillegg kan man bare bytte ut teipen når festene begynner å bli dårligere eller sitte for langt fra hårfestet. 

Det var kjempeflinke Hanne Steen på Adam og Eva avdeling Steen & strøm som satt på meg håret og klippet det til. Hun gjorde en utrolig bra jobb, og fargen passet perfekt til mitt eget hår. Besøk Adam og Eva sine hjemmesider for å bestillte time hos henne, og sjekk henne ut på instagram @hannesteen92. 

Dere kan lese mer om Great Lenghts og deres produkter på greatlenghts.no, og på deres instagram @great_lenghts.

1 kommentar
    1. http://www.tv2.no/a/3620409/, se dokumentaren “det vakreste på kvinnen”. Finnes ikke mye etisk med hår ofret av utrolig fattige mennesker som tror håret deres går til gud slik at de skal få en bedre fremtid (når det i realiteten sendes til Italia der det blir vasket og bleket og solgt for mangfoldige millioner). Ekkel industri. Plis la være å reklamere med at det er en etisk handel. Hadde det vært etisk hadde disse kvinnene visst at håret går til europeiske ungdommer (og ikke en gud), og ikke minst fått god betaling for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg