I DAG ER EN HARD DAG

Dagen i dag har vært ganske hard i og med at vi var ute i går, men jeg har allikevel fått gjort litt av hvert. Vi våknet opp til en litt fullere leilighet enn vanlig. Noen av vennene våre sov over her etter byen, og det er alltid koselig. Noen fant ut at vi skulle spise frokost ute, og selv om jeg er fattig og måtte spise hjemme før vi dro, så ble jeg med for selskapets skyld. Det er alltid hyggelig å dra ut for å spise eller drikke. Bare det å gjøre noe annet enn man pleier gjør små ting som det å spise mat mer spennende. Vi gikk bort til Sudøst på Løkka, og de andre spiste mat som så skikkelig god ut! Jeg angret litt på de vinglassene jeg kjøpte meg på byen i går da, ja. 

Fordi mat er det livet mitt handler om har vi nå smelt sammen en pizza som snart er klar. Rebecca har kommet på besøk og nå skal vi ha en skikkelig hangover-søndag og kose oss med mat og godis mens vi ser på en koselig film. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg