ENDELIG FIN IGJEN

God morgen, kjære lesere! Det er lørdag og jeg har fri, noe som er sjelden kost i min hverdag. Jeg skal nyte denne dagen så til de grader. Jeg håper på sol og vårluft, så jeg kan vandre rundt i gatene og kose meg. Aller først skal jeg og Martine på trening for å få en skikkelig kickstart på dagen. Det er så deilig med morgentrening, energien holder mye bedre utover dagen og jeg slipper å ha i bakhodet at jeg må komme meg på trening senere. 

I går dro jeg for å fikse neglene mine. Jeg har gått rundt med tre gelenegler som sitter sånn halvveis på i over en uke nå. Helt krise. Det går jo ikke an å rive de av heller, og pent er det i hvert fall ikke. Derfor ble jeg utrolig glad når det var en ledig time til meg i går så jeg fikk fine negler til helgen! Jeg valgte en lys rosafarge som passer perfekt nå som våren virkelig er på plass, og jeg er superfornøyd. Endelig fin igjen!

Nyt lørdagen ❤

4 kommentarer

Siste innlegg