BUSY FRIDAG

Aller først vil jeg begynne med å si tusen takk til alle som kom med fine kommentarer etter gårsdagens episode, og innlegget jeg postet i etterkant. Det var mye negativt å lese i går kveld og i natt. Vi fikk alle kjørt oss ganske hardt på de fleste sosiale medier, så jeg setter ekstra pris på alle fine kommentarer og meldinger jeg fikk inn! Dere er best ❤

Jeg har frihelg, noe som er skikkelig digg! Det er sjelden jeg har fri hele helgen, så det å nå ha hele fredag og lørdag ledig er fantastisk. Ikke at jeg har masse tid til overs uansett. Det blir fort slik at når man først har fri må man ordne alt man egentlig skulle ha fikset i løpet av uken. Jeg har full timeplan i dag. Nå skal jeg først en tur til gamlebyen for å vaske ut av den gamle leiligheten min, før jeg endelig skal få fikset neglene mine klokken tolv. Nå har jeg igjen tre stygge, nedklipte gelenegler, så dette skjer ikke en dag for tidlig! 


 

Nå må jeg komme meg avgårde. Håper alle får en kjempefin helg ❤

4 kommentarer
    1. Jeg håper du greier å heve deg over de negative kommentarene.
      Stå på Andrea!
      I deres situasjon inne på Ph ville de fleste gjort det samme.

    2. Ser dere ofte på ph sammen? Hadde vært morsomt om dere kunne laget en videoblogg hvor dere reagerer på paradise. Kanskje dere kan svare på spørsmål i pausen? Stå på Andrea, hev deg over drittungene i kommentarfeltet. Jeg tror ikke folk helt klarer å sette seg inn i hva slags valg man må ta på paradise, de ville sikkert gjort det samme. Dessuten er det alltid 2 sider i en sak, og mye kom ikke med på tv. Du virker som en herlig jente som ikke kan gjøre noe som helst vondt, du ble bare litt uheldig fremstilt :/ Keep your head high princess❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg