TILBAKE TIL GAMLE RUTINER

I dette øyeblikk er jeg på jobb. Det er første dag tilbake etter ferien, og vi kan vel alle innrømme at det å ha mandag på en tirsdag ikke føles noe bedre enn mandag på en mandag. Skjønte noen hva jeg mente der? Haha. Det går noen dager så er man tilbake, og da er det helt greit igjen.

Om noen korte timer er arbeidsdagen over for min del, og da skal jeg bare en rask tur innom leiligheten for å skifte og hive i meg noe mat før jeg drar videre på trening. Nå er det tilbake til gamle rutiner, og da er det ikke snakk om å skulke trening, selv ikke etter en hard arbeidsdag. Sofie kommer hjem snart (hvis hun ikke bare blir i Trondheim for alltid), og da starter vi hardkjøret sammen. Den Paradise-kroppen skal bort, og vi skal tilbake til der vi en gang var. 


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg