PÅSKELUNSJ

I dag har jeg satt i gang uken skikkelig selv om det er en fridag. Mandag er mandag, og i morgen er påsken over så det er like greit å komme inn i en ordentlig rytme med en gang. Jeg slumret riktignok i en time før jeg klarte å stå opp. Det var så koselig å være hjemme igjen i går, så jeg ble sittende oppe litt for lenge og kose meg med tente lys og film, men siden det har jeg vært ganske flink! Jeg har gjennomført den første treningsøkten på alt for lenge. I det jeg kom tilbake til Norge hadde jeg en uke med fri før jeg satt igang med treningen igjen, og det gikk kjempebra helt til jeg ble syk, noe som varte alt for lenge. Heldigvis er jeg frisk igjen, og det var ordentlig deilig å gå gjennomført en skikkelig økt på mølla. 

Nå er Marte på besøk, og vi har laget oss en deilig lunsj. Det er så koselig å bo i sentrum, for nå er nesten alle vennene bare en gåtur unna! Det gjør det så mye lettere å dra på besøk, og å få besøk. Jeg kjenner at jeg trenger masse besøk frem til Sofie kommer hjem. Det er så kjedelig å være hjemme alene! Heldigvis tok Marte turen nå, Petter kom på besøk i går kveld, og så får jeg besøk av Martine i kveld og vi skal se dagens episode av Paradise sammen. Det er SKAM-uke, og jeg kan love at det skjer en god del uventede ting denne uken. Spennende!

 

5 kommentarer

Siste innlegg