PÅSKEN MIN PÅ SNAPCHAT

Jeg er tilbake i Oslo og min nye fine leilighet! Det er skikkelig fint her, og jeg er utrolig fornøyd med alt. Jeg gleder meg masse til å vise den frem til dere, selv om rommet mitt må holdes skjult litt til fordi der mangler det fortsatt en god del. Resten av leiligheten er derimot så godt som ferdig, og den er kjempefin! På lørdag skal vi ha innflytningsfest her, og det blir skikkelig moro å vise den frem til alle de fine vennene våre. Eller, det spørs om vi faktisk får gjort det fordi vi har vært så lure å bedt alt for mange! Aldri i verden om vi får plass, men vi kan ikke akkurat ta bort noen av vennene våre heller, så vi må finne på noe lurt… Det er ikke snakk om å avlyse i hvert fall!

Jeg har vært aktiv på snapchat i påsken for å si det sånn. Mystorien min har fått kjørt seg litt for mye, men sånt skjer. Det er bare moro! Her har dere et lite utdrag fra mine påske-snaps! Husk å følg meg andreasveinsdot 

Martine ble med en tur til meg, så nå skal vi slappe av litt før jeg må pakke ut fra Larviksturen min og vaske litt klær før jeg skal finne en koselig søndagsfilm. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg