HUNGRY HEART

Hei, fine dere!

Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en liten bytur. Jeg dro for å spise lunsj sammen med tre av mine flotte venninner, Marte, Emilie og Martine. Valget falt på Hungry Heart café, som etter min mening er det definitivt beste stedet for lunsj i den lille byen vår. Før denne caféen dukket opp var det ikke så alt for mange lunsjalternativer som kunne tilby både god mat og et koselig lokale, men nå har vi det! Altså, om dere noen gang befinner dere i Larvik så må dere dra innom her. Det er skikkelig god og sunn mat, og så koselig betjening midt i sentrum! 

Vi spiste, sladret litt og koset oss masse som vanlig. Det er så deilig å være hjemme i Larvik og ha nesten hele gjengen samlet. Vi blir på en måte enda rarere enn vanlig i det vi drar fra Oslo til Larvik, og det er skikkelig gøy! Moro har vi det i hvert fall. 

Nå skal jeg og lillesøsteren min en tur bort til mamma for å spise middag. Det er lenge siden jeg har sett henne så det blir nok veldig koselig. I kveld skal jeg en tur til Martine med noen venninner, og vi skal bare ta det med ro, kose oss og gjøre noe så kreativt som å spille brettspill! Jeg gleder meg masse!

Håper dere alle får en super lørdag ❤

8 kommentarer

Siste innlegg