JEG VENTER PÅ MANDAG

Fordi vi var ute på torsdag, og alt av butikker var stengt i går hadde jeg skikkelig søndagsfølelse. Jentene smalet seg hos Martine og oppsummerte kvelden ute med masse god mat, snacks og en god dose angst. Alle hadde vært kjemperare, så det var veldig gøy å høre alle historiene vi hadde på lager! 

Det som var veldig trist er at jeg innbilte meg at det var mandag i dag. Okei, hvem vil at det skal være mandag… Jeg pleier å elske helger, men jeg var så sikker på at det var søndag i dag og at det skulle komme ny eisode av Paradise Hotel i dag! Jeg er så spent på neste uke. Det skjer veldig mye, og jeg er utrolig spent på hva som blir sagt og gjort underveis i uken. Det ble jo avslørt i slutten av forrige episode at det er SKAM-uke, og for meg som elsker den serien var det skikkelig moro. Jeg er så spent på denne uken, og vil bare at det skal bli mandag med en eneste gang!

Mens vi venter på SKAM-uken mimrer jeg tilbake til påskeuken, som var en veldig dramatisk, men veldig morsom uke! Jeg får ikke sagt det nok, jeg er så glad i disse menneskene! Herregud, så fine dere er. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg