GÅRSDAGEN

Jeg hadde det alt for gøy i går for å si det sånn. Jeg var så klar for å feste med mine kjære, og dro det litt for langt. Derfor sov jeg til klokken to i dag og er helt ødelagt. Jeg begynner å bli så utrolig lei av å dra ut, og jeg er helt sykt lei av å være full. Jeg orker ikke mer, men det sier jeg hver gang… Vi skal jo feire den nye leiligheten til Sofie og meg neste lørdag med en skikkelig innflytningsfest, og kjenner jeg meg selv rett blir jeg jo med ut etter det også. 

Nå har jeg endelig begynt å komme tilbake til livet, noe som virkelig er på tide. Solen skinner i Larvik og det ser ut til å være en perfekt påskedag som jeg dessverre ikke har fått noe som helst ut av. Jeg tror jeg skal prøve å komme meg ut av huset litt, kanskje gå en liten tur. Alt er bedre enn ingenting!

Jeg brukte bodyen jeg kjøpte i starten av uken! Det er egentlig undertøy, men nå skal vi ikke sette ting i bås her, haha. Jeg brukte det som en vanlig body og det så helt amazing ut! Jeg er in love. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg