KLAR FOR KVELDEN

Det er så deilig å være hjemme! Jeg har hatt en ordentlig avslappende dag som startet med en god frokost før jeg og lillesøsteren min dro for å ta sol. Nå skal jeg veldig snart dra avgårde til Martine for å starte vorset. Jeg gleder meg skikkelig til i kveld! Det er så lenge siden alle har vært samlet ute, så det blir moro. Vi finner på så utrolig mye rart når vi drar ut sammen i Larvik, så dette blir spennende. 

Jeg skulle bare en kjapp tur innom BikBok i går for å raske meg med et par av mine favoritt-jeans, men så fikk jeg øye på denne genseren! Den så skikkelig chill, men utrolig kul ut så jeg måtte prøvde den. Jeg falt selvfølgelig for den med en gang, og gleder meg til varmere vårdager hvor jeg kan bruke denne som dette med et par sneakers. Helt perfekt! Hva synes dere?

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg