KOSELØRDAG

Nå sitter jeg hjemme i min nye leilighet sammen med Rebecca og Sofie. Vi har en skikkelig jentekveld, og skal bare slappe av og kose oss. Alle tre er ganske slitne og lei av å dra ut, så vi bestemte oss tidlig for å ha en rolig lørdagskveld. Sofie har vært kjempesøt og laget klar pizza til jeg kom hjem fra jobb, så nå sitter vi og koser oss med hjemmelaget pizza og Sex and The City. 

Nå gleder jeg meg bare til påskeferie om noen få dager. Det skal bli så deilig å være samlet i Larvik med hele vennegjengen. Vi har så gode tradisjoner når det kommer til påsken. Alle kommer hjem til Larvik, og siden alle har fri så tilbringer vi omtrent all tid sammen. I tillegg er det et par arrangementer i påsken som vi alltid drar på, og der har vi det nesten litt for gøy, haha. Nå er det bare fire korte dager igjen ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg