HEKTISK FREDAG

God morgen ❤

I går ble en veldig lang og hektisk dag. Det å flytte er ikke bare, bare og jeg satt oppe til tre i natt for å prøve å få pakket ut mest mulig. Vi dro en tur på IKEA for å få tak i det vi manglet til leiligheten, og jeg trengte litt oppbevaringsplass på soverommet mitt. Jeg kjøpte meg både en kommode og hyller til klesskapet, men det betyr også at man må skru dette sammen? Noe jeg fant ut i går at jeg ikke er så veldig god på. Jeg skrudde på feil plate og glemte deler, så det ble litt kaotisk for å si det sånn. Heldigvis fikk jeg god hjelp av x-roomie Martine og Kevin som er på besøk hos oss i helgen så møblene ble satt opp til slutt. Riktig skrudd sammen og greier.


Her ser jeg blir ut, men egentlig holder jeg på å snappe fordi jeg ikke får det til hehe. 
 

Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å bestille flytting! Nå har jeg hele søndagen til å bli ferdig med utpakking og organisering i stedet for å måtte gjøre absolutt alt på en gang. De flinke flytefolkene brukte en femtedel av tiden jeg ville brukte om jeg skulle gjort det selv.  Altså, nå har jeg blitt for godt vant, og kommer definitivt til å bestille flyttehjelp hvor enn jeg flytter i fremtiden, haha.

Nå skal jeg på jobb, og i morgen kommer Pappa på besøk med vaskemaskin og stoler som vi mangler til leiligheten. Det blir kjempekoselig å se han igjen, for det begynner å bli alt for lenge siden sist! Nå skal jeg faktisk hjem til Larvik på onsdag for litt påskekos hjemme hos familien så det blir ikke så lenge til neste gang uansett.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg