DET VAR SÅ VIDT JEG OVERLEVDE

I dag har jeg helt fri, noe som er kjempedeilig! Jeg kom meg alt for sent i seng fordi jeg måtte se gårsdagens episode av Paradise. Det var som alltid parseremoni, og jeg overlevde så vidt det var uken. Heldigvis gikk det bra for min del denne gangen, men det var utrolig trist å se Rebecca ryke. Den uken der var faktisk ganske tøff, men det er en del av spillet og sånn er det bare. Jeg er i hvert fall utrolig takknemlig for at jeg fikk bli med inn i uke fem sammen med verdens beste partner, og at hele Det hvite hus overlevde uken ❤ Nå begynner det å se mørkt ut for La Familia, men alt kan skje på Paradise Hotel og der kan ting snu fortere enn du aner så det er bare å følge med til uken!

Selv om jeg har fri så skal jeg ikke ligge på latsiden av den grunn, for i dag er den store flyttedagen. Endelig skal jeg komme meg på plass i mitt nye hjem! Jeg brukte deler av gårsdagen på å pakke, og da fant jeg en jakke jeg var sikker på at var kastet! Jeg ble så glad, for den passer perfekt til temperaturen ute nå. Hva man finner når man flytter altså…

Nå må jeg bare få pakket ned resten før flyttebilen kommer senere i dag. Jeg orket ikke vente til søndag for å få hjelp av min fine pappa, så jeg bestilte rett og slett flyttehjelp i siste liten. Heldigvis hadde de tid til meg, så om et par timer kommer Osloflyttehjelp.no for å gjøre jobben jeg helst vil slippe å gjøre selv. Det er så utrolig deilig for jeg begynner å få flytting i vranghalsen. Det er så stressende og tar så lang tid. Jeg har pleid å måtte kjøre rundt ti turer frem og tilbake mellom leilighetene, opp og ned trappene med tunge ting og blitt dritt lei hver gang jeg har flyttet, men nå slipper jeg heldigvis det!

Jeg skal vise dere leiligheten med en gang vi kommer i orden. Den er så fin, og jeg er superhappy! 

6 kommentarer
    1. Du fortjent ikke va inn på hotel, du gjør nesten ingeting der. Vil helst at Rebecca fikk stå enn deg. Hun var mest likt av gruppen enn hva du var. Sorry asså, mn det e no min mening ikke noe hate på deg

    2. Anonym: 1. Du var ikke der så hva jeg gjør og ikke gjør der vet du ingenting om annet enn de 45 min av 24t som blir vist i en episode. 2. Hva gjorde rebecca mer enn meg? 3. Hele min allianse (som er i flertall) ville beholde meg på hotellet 4. Hvis du ikke har noe pent å si, ikke si noe i det hele tatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg