HUN BLE SVIKTET AV SINE NÆRMESTE

I dag skjedde det litt av hvert på Paradise Hotel. Vi i Det hvite hus fikk dra på utflukt, yeiiii. Så moro med min første utflukt, og enda bedre er det at jeg fikk dra med den beste gjengen som finnes. Vi skulle ha team building, og det gikk så som så. Jeg var helt sikker på at jeg kunne dette, men det viste seg jo fort at det ikke stemte. Det ble feil fra første stund, men heldigvis klarte vi det til slutt. Altså, dette var skikkelig moro! Jeg var så lykkelig fordi jeg endelig fikk kose med dyr igjen, og benyttet muligheten til å bære de hønene så mye som mulig. Koseprate litt og sånt. Helt normalt. 

Da vi kom tilbake til hotellet var det klart for Pandoras eske, men kun for La Familia og Henote. Min første tanke var at Martine skulle få muligheten til å gå over i vår allianse og være trygg med tanke på at de stod “er gresset grønnere på den andre siden?”, men slik var det ikke. De fikk muligheten til å ofre Rebecca og få en av våre jenter mot å være trygge på morgendagens parseremoni. Jeg trodde aldri de skulle gjøre det! Jeg husker utrolig godt at de kom tilbake fra Pandoras, og da Rebecca stod foran oss med hvitt bånd i stede for sort med tårer i øynene ble jeg skikkelig overrasket. Det var så fælt. Jeg fikk så utrolig vondt av henne! Inne på hotellet blir alt forsterket, og det var som om hun ble sviktet av alle sine nærmeste samtidig. Jeg begynte faktisk å gråte da jeg så den delen av episoden i stad. Om det er at jeg er ekstra lettrørt fordi jeg er syk, eller om det faktisk var nostalgien som satt i gang tårekanalene vet jeg ikke, men det gjorde inntrykk og det var som å bli sendt rett tilbake til det øyeblikket.

Nå forstår jeg tankegangen deres veldig godt. Det var et ærlig forsøk på å redde begge jentene i alliansen sin, men da det skjedde var valget de tok det samme som å sende Rebecca rett ut av Paradise Hotel i mine øyne. Jeg trodde jo at jeg og Petter var supersafe sammen, og at Kevin aldri ville gå mot alliansen og bytte ut en av oss mot Rebecca. Så spørs det da, om jeg var litt for naiv og stolte for mye på guttene våre… 

3 kommentarer
    1. Hva synes du om at det kun var Henote som støttet Rebecca? Hun var den eneste som satte spørsmålstegn ved at Rebeccas partner og bestevenninne ville ofre henne, og hun var også det eneste som spurte Aleks hvorfor han ville ofre partneren sin. Ganske råtten gjeng, den såkalte familiealliansen. Fikk repsekt for Henote i dag!

    2. Silje: Jeg synes det var veldig tøft gjort av Henote, særlig med tanke på at hun var helt ny og ikke kjente de så godt! Henote er en kjempefin jente, som jeg selv og har stor respekt for <3

      Vi synes jo det var ganske dårlig gjort der og da, særlig med tanke på at de spilte så på å være en familie som tok vare på hverandre. Vi ble jo overrasket over avgjørelsen fordi vi aldri ville gjort det samme.. Når det er sagt så er de alle kjempefine mennesker, og man velger å spille på forskjellige måter og tar avgjørelser andre kanskje ikke ville tatt, men det er et spill. Hvordan man er på paradise hotel har ikke nødvendigvis så alt for mye å gjøre med hvordan man faktisk er som menneske. Der inne kommer ofte spillet først og det er spilleren som blir vist frem, ikke nødvendigvis personen.

    3. Dåkkers allianse ikke noe bedre heller, liker ingen av deres allianse. Dere slenger masse dritt på lafamilia. Dere er spesiell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg