MITT BESTE MINNE FRA PARADISE HOTEL

Jeg har fått flere spørsmål om hva som er mitt aller beste minne fra Paradise Hotel. Først tenkte jeg at dette er umulig å svare på fordi jeg sitter igjen med utrolig mange fine minner fra oppholdet i Mexico. Jeg begynte å tenke gjennom alle disse øyeblikkene, og plutselig så slo det meg. Det er ett minne som faktisk slår knockout på alle de andre. 

Jeg pleide ofte å sitte ute på solsengene som tilhører mitt nåværende rom, Fortuna for å få litt tid for meg selv. Man er rundt mennesker hele tiden, og egentlig er jeg en ganske privat person som trenger litt tid alene. Jeg satt på solsengen, hørte på bølgene og kikket opp på stjernehimmelen. Det eneste som var litt trist var at jeg kun så rundt tre små stjerner fordi lyskasteren på hotellet gjorde at resten av stjernene ikke syntes. På Paradise Hotel filmes vi omtrent hele tiden. Det er kameraer, mikrofoner og lyskastere over hele hotellet for at produksjonen skal få med seg alt som skjer til enhver tid. 

Plutselig en kveld gikk all strøm på hotellet. Det ble bekmørkt, og fordi vi ikke kunne filme i mørket så måtte alle samle seg inne på Fortuna med to av de søte deltageransvarlige. Fordi all strømmen gikk var det heller ingen av lyskasterne utenfor som fungerte, og av den grunn ble den virkelige stjernehimmelen avdekket. Det var så utrolig vakkert! Millioner av stjerner lå bredt utover den svarte himmelen. 

En del av oss samlet seg ute på min favorittplass, og vi satt der i flere timer og bare snakket. Alt av spill og intriger ble lagt bort, og vi var bare en gjeng med gode venner som snakket om livet, universet og alt mulig annet. Det var så fint. Jeg klarer ikke beskrive hvor fin den stunden var, men hele den kvelden var så ekte. Det var ærlighet, følelser og dype samtaler om livet utenfor. I noen minutter satt vi bare i stillhet og beundret den vakre stjernehimmelen i Mexico.

Det er mitt aller sterkeste, og definitivt det beste minnet jeg har fra Paradise Hotel ❤ Men jeg har også mange minner til sammen med alle de flotte menneskene jeg har vært så heldig å bli kjent med! 

Millioner elsk til dere alle ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg