DET GÅR FEIL VEI

Nå har jeg skiftet til joggebukse og hettegenser og plassert meg godt under dyna med pcen på fanget. Jeg blir absolutt ikke frisk, det går dessverre andre veien. Jeg er helt kjørt, og måtte dra hjem fra jobb for der var jeg ikke mye til nytte. Jeg har satt i gang med Friends-maraton og nå skal jeg ligge under dyna resten av kvelden og få hvilt ordentlig ut. Det har skjedd veldig mye i det siste, og jeg er ikke flink nok til å skjønne når jeg faktisk må ta det med ro og slappe av. Jeg fortsetter til det ikke går mer, og akkurat nå sa det stopp. Jeg satser på at noen dager med hvile, te og honning skal gjøre meg frisk og rask igjen så fort som mulig!

Alle dere fine mennesker må bare nyte dagen videre! I Oslo skinner i hvert fall solen, og man merker at påskeværet kommer snikende. Så deilig!

9 kommentarer

Siste innlegg