NÅR DET VERSTE ER Å BO I EN BUNGALOW

La oss snakke om gårsdagens episode, for hva er vel morsommere enn Paradise Hotel? Ikke vet jeg. 

Det er alliansekrig denne uken, og det var vel på tide at det ble litt action inne på hotellet. Nå er det ikke lenger noe vits i å prøve å late som om allianser ikke eksisterer, for hver allianse er faktisk markert med et et eget bandana. Jeg er så heldig å få være i alliansen ledet av verdens beste allianseleder, Sofie! Hun og Martine ble valgt som den sterkeste jenta fra hver sin allianse av Sunny før han dro forrige uke, og jeg synes han gjorde en god jobb.

Dessverre for min del fikk Martine og hennes allianse velge om de ville bo på selve hotellet eller i bungalows, og selvfølgelig valgte de hotellet. Det hadde jeg gjort også, og jeg er ikke akkurat diskré når det kommer til å vise hva jeg mener om å måtte flytte fra Fortuna til en bungalow. Herregud, der kom furte-leppa frem med en gang! Det sier jo litt om hvor lite man har å bekymre seg for i paradis når det verste som kan skje er at jeg må bo i en kjempefin bungalow med balkong og havutsikt, haha. På toppen av det hele måtte alliansen vår bytte navn! Det var ingen som ville hete The Unicorns. Altså, hva? Så da måtte jeg jo sutre litt over det også. Ikke en bra dag i paradis for meg.

Sånn går det når man er en bortskjemt drittunge som er vant med å få viljen sin (hehe).  Akkurat det er litt komisk, fordi i det daglige liv er jeg på ingen måte bortskjemt. Jeg har alltid måtte gjøre ting selv, og fra jeg fikk jobb som 15-åring har jeg betalt for absolutt alt selv, inkludert ting som tannlege og lege. På paradise ble jeg jo litt bortskjemt, så å flytte fra penthouse-leiligheten min aka. Fortuna til en hybel/bungalow ble plutselig veldig dramatisk.

Heldigvis ble alt fort glemt når vi kom oss på alliansevors! Jeg var så fornøyd med heia-ropet vårt altså. Der fikk vi virkelig fått frem hvordan ståa var i La Familia, selv om de kanskje ikke ble like fornøyd. Så får vi se om vi klarte å overbevise Henote. Hun skal velge seg en allianse i morgen, og som Triana sa er hun en viktig brikke i spillet fremover… Blir det Det hvite hus (R.I.P. The Unicorns) eller blir det La Familia? 

10 kommentarer
    1. Buhu… Du har faan ingenting å klage over… Jævla pappa jente! Også den suttringa de, bare fordi du ikke får det som du vil… ÆSJ!

    2. Kanskje du er en bortskjemt drittunge, men på tv ihvertfall, så virker du jo som verdens søteste og snilleste person, så jeg tror de fleste lar deg komme unna med ”furtinga” di

    3. Hvordan syns du selv du blir fremstilt? Ser du omtales som tidenes kjedeligste deltaker. Kunne du ønske at mer ble tatt med, eller bidro du rett og slett ikke med noe gøy?

    4. Gud så frekk noen er når de kommenterer😱 Har dere ikke folkeskikk?
      Du er en fantastisk jente Andrea🙈 Jeg heier på The Unicorns😂 Håper du fortsetter og være så god og snill der inne😁

    5. Stine: Jeg synes jeg blir fremstilt ganske rett. Selvfølgelig kuttes setninger her og der, og jeg var ikke bare negativ haha. Annet enn det synes jeg at jeg bidro med mye moro, jeg var med på fest og hadde det generelt veldig gøy 🙂

    6. Koffer oppfører du det som en liten unge. Din stemme e ganske irriterende når du prøver å vise deg som søt og snill damn it

    7. Anonym: Jeg er meg selv, og det er fullt forståelig at alle ikke liker personen jeg er. Alle er forskjellige! Når det kommer til stemmen min er ikke det noe jeg får gjort så mye med, og det er sånn jeg har snakket i alle år 🙂 Hvis du synes jeg er så kjip ville jeg kanskje styrt unna bloggen min da… Er mye av meg her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg