MIDDAGSDATE

Nå sitter jeg foran tv-en og koser meg med kveldens episode. Eller koser meg og koser meg, haha. Jeg er ikke helt fornøyd i begynnelsen av episoden for å si det sånn, men det blir bedre etter hvert når det er klart for fest og jeg får litt vin i kroppen. Jeg skal ikke si noe mer om det akkurat nå, for det er jo en del igjen av episoden og jeg vil ikke risikere å spoile noe for dere som ikke har sett den enda. 

Etter jobb møtte jeg Emilie, Martine og Sofie. Vi dro til Aker Brygge for å få litt mer ut av dagen og spise middag. Det ble en tur på Eataly som ligger helt ytters mot Tjuvholmen og fikk i oss en deilig pizza hver. Jeg som skulle tilbake til gamle rutiner… Jada, men så ble jeg syk og synes selvfølgelig veldig synd på meg selv. Da må en jo unne seg noe godt, eller hva? Det blir ikke akkurat noe bedre av det, haha. 

Ha en fin kveld videre, og kos dere masse med kveldens episode!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg