DET VERSTE SOM KUNNE SKJE HAR SKJEDD

Aaaah, det verste som kunne skje nå har selvfølgelig skjedd. Dette er faktisk krise for min del. Jeg har blitt syk, og det har jeg absolutt ikke tid til. Jeg og Sofie overtar leiligheten på onsdag, noe som betyr at jeg må pakke ned alt jeg eier og har innen den tid. Jeg skulle bruke kvelden i dag på å starte pakkingen, og få gjennomført en skikkelig god treningsøkt. Det skjer ikke for å si det sånn. Jeg var helt utslitt etter jobb, og etter å ha hamstret inn trøstemat fordi jeg synes synd på meg selv, har jeg nå satt meg godt til rette i sofaen og jeg har ingen planer om å reise meg herfra med det første. Alt gjør vondt. Halsen klør, det gjør vondt å svelge og øynene svir. Det er så typisk! Nå skal jeg bare slappe helt av og håpe på å bli frisk så fort som mulig. 

Jeg håper alle dere får en super lørdagskveld uansett om dere skal ut på byen eller chille hjemme ❤

12 kommentarer

Siste innlegg