MÅNEDEN SOM GIKK

Happy Saturday ❤

I dag er det første april, og det føler jeg er den første virkelige vårmåneden! Jeg er så glad i våren, særlig når solen begynner å titte frem og det faktisk blir varmere i luften. Det er ny måned, og derfor tenkte jeg å prøve meg på noe som kanskje blir et fast innlegg på bloggen. Jeg har laget en slags oppsummering av måneden som gikk med oppturer, nedturer og litt annet. Let me know if you like it, og si gjerne ifra om dere har forslag til andre punkter dere vil ha med.

 

MÅNEDENS OPPTUR

Denne var enkel. Det er selvfølgelig at Paradise Hotel hadde sesongstart! Vi satt i gang det hele med en skikkelig bra premierefest hvor hele gjengen, inkludert nesten alle som har jobbet med oss nede i Mexico og med produksjonen var med. Det var så utrolig gøy å se første episode på storskjerm sammen med alle disse menneskene som har betydd, og betyr så mye for meg i sammenheng med programmet og utenfor. Det hele har vært en helt sykt bra opplevelse, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg stadig tar meg selv i å savne Mexico og oppholdet på Paradise Hotel. Det var så sinnssykt kult!


 

MÅNEDENS SANG

Jeg er litt fristet til å si Cezinando – Håper du har plass, for den er jeg helt hekta på akkurat nå. Jeg har den på repeat hver gang jeg sitter på trikken eller går til jobb. Den er så utrolig fin, men det er ikke den som har preget måneden min altså. Det er Martin Garrix – Scared to be lonely. Denne sangen minner meg skikkelig om Mexico, og i disse Paradise-tider elsker jeg den over alt. Jeg føler jeg er tilbake på solsengen på hotellet og gleder meg til fest. 


 

MÅNEDENS NEDTUR

Det må faktisk være at jeg er tilbake i Norge og hele oppholdet i Mexico er over. Alt denne måneden handler om Paradise Hotel, men det er en stor del av livet mitt akkurat nå så det er egentlig ikke veldig rart. Jeg savner å være sammen med gjengen døgnet rundt, noe jeg faktisk ikke trodde skulle skje haha. Jeg savner hvor sammensveisede vi var, og hvor gøy vi hadde det. Jeg savner varmen, hotellet, spillet og alt. Det å være tilbake i kalde Norge, og plutselig skulle venne seg til å gjøre ting selv igjen er ganske vanskelig. Vi har en obligatorisk time hos psykologen når vi kommer hjem, og hun fortalte meg at dette er helt vanlig og at enkle ting som å lage mat og rydde blir store, tunge ting. Der nede ble alt gjort for oss, og etter å ha levd sånn i to måneder uten å måtte ta noe som helst ansvar for seg selv så er det hardt og trist å skli tilbake til det gamle A4-livet.


 

MÅNEDENS BILDE

Dette er bildet som har hatt flest visninger på min Instagramprofil i løpet av måneden som gikk. Det bildet her har faktisk dobbelt så mange visninger som bildet på andreplass, haha. Spennende med litt kos! Det er bildet av Petter og med fra premierefesten til Paradise Hotel ❤

Processed with Rookie Cam

BESTE KJØP

Mine nye favoritt-sneakers ❤ Jeg glemte jo halve kofferten på andre siden av jorden, inkludert tre par sko… Veldig bra, Andrea. Derfor måtte jeg kjøpe meg et par nye sneakers med tanke på at jeg går i det hele tiden. Valget falt på disse fine skoene fra Nike!

Nå må dere bare nyte helgen! Jeg skal slappe helt av etter jobb og nyte lørdagskvelden fra sofaen med en koselig film.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg