FULL SKJERPINGS

God morgen ❤ 

I dag har jeg gjort et halvhjertet forsøk på å stå opp tidlig. Det gikk ikke så bra, men det er heller ikke rart når jeg ikke legger meg før halv ett… Jeg har bestemt meg for å skjerpe meg skikkelig når det kommer til livet mitt. Etter at jeg kom hjem har det bare vært kaos i hverdagen min. Null struktur. Det er ferdig fra og med nå! Jeg forhåpentligvis i gang igjen, og etter jobb skal jeg ut å kjøpe meg en almanakk så jeg kan begynne å planlegge ukene som kommer ordentlig. Full skjerpings, altså! Det må faktisk til i det som har blitt en veldig hektisk hverdag.

I går hadde jeg det superkoselig med jentene mine, og i kveld skal jeg i bursdag til Sofie! Det blir antakeligvis både koselig og moro kjenner jeg oss alle rett så det gleder jeg meg masse til. Det skal bli gøy å feire at hun endelig er like gammel som meg, woho!

11 kommentarer

Siste innlegg