KOS MED FAVORITTENE

Hei, alle sammen ❤

Så var det fine vårværet over her i Oslo i hvert fall. For min del er det like greit. Jeg blir bare kjempesjalu når jeg ser ut gjennom glassdøren i butikken jeg jobber i og ser alle som går forbi og koser seg i finværet. Nå er det gråere og litt tristere ute, men jeg satser på at solen snart kommer tilbake! Helst på søndag når jeg har fri, hihi. 

I kveld skal jeg møte noen av favorittmenneskene mine etter jobb ❤ Vi skal ha en liten jentekveld når jeg er ferdig på jobb. Jeg tror vi skal en tur på Olivia og kose oss litt før vi drar hjem til en av oss for å se kveldens episode av Paradisde Hotel. I kveld er det den første ordentlige Pandoras eske og vi får sjansen til å grille hverandre litt. Jeg gleder meg veldig til å se hvilke spørsmål som blir tatt med, og hvordan alle reagerer i ettertid. Spennende!

Nå skal jeg på jobb, men først vil jeg bare si tusen takk for at dere leser bloggen min ❤ Jeg setter utrolig stor pris på det!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg