VIDEOBLOGG: SVARER PÅ SPØRSMÅL

Jeg har prøvd meg på min første videoblogg! Altså, det var vanskeligere enn jeg trodde, men video ble det i hvert fall. Jeg fikk hjelp av Christer som stilte meg noen utvalgte spørsmål jeg har fått på snapchat den siste tiden. Flere av de har gått igjen, så jeg tenkte å samle de opp og svare på det her. 

Nå håper jeg egentlig at alle sitter og koser seg med kveldens episode, til tross for at jeg er en misfornøyd sutreunge… Men det går bra! Det gikk over dagen etterpå, haha. Til mitt forsvar er det litt kjipt å gå rundt og føle seg veldig lite pen når man vet at det skal bli vist for veldig mange tv-seere. Jeg går jo konstant uten sminke på hotellet, dere har antakeligvis sett meg mer uten sminke enn med, men det kostymet ble bare fælt altså. Allikevel, det er bare et kostyme og jeg burde ha lagt fra meg den negative holdningen litt raskere, men sånt skjer. 

Håper alle får en kjempefin kveld videre og at dere liker kveldens episode ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg