JENTEVORS

I dag har jeg hengt med Sofie. Hun har blitt syk stakkars, så jeg møtte henne etter trening i stede for på trening. Vi dro til Lektern på Aker Brygge for å spise lunsj, eller frokost for hennes del. Vi fikset litt ting til i kveld før vi dro hjem til meg for å ordne oss. 

Nå sitter jeg godt innpakket i morgenkåpen min ved sminkebordet mitt. Jeg skal veldig snart begynne å gjøre meg klar til i kveld. Vi skal ha et skikkelig jentevors før vi drar ut på byen, og det gleder jeg meg masse til! Jeg elsker jentevors, de er best. Masse sang, gutteprat og selfies haha. Bedre oppladning før en bytur finnes ikke altså. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg