DAGEN I DAG

Hei, alle dere fine ❤

Først vil jeg si tusen takk for at dere klikker dere inn her hver dag for å lese bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på det, for dette er noe jeg synes er kjempemoro å holde med på! I tillegg vil jeg si takk for alle fine tilbakemeldinger, der er så utrolig flotte ❤

Nå er jeg en rask tur hjemom før jeg skal på trening. Jeg har fri hele helgen, men dagen i dag er likevel ganske busy. Jeg møtte Marte tidligere i dag for å catche up litt. Vi vandret litt rundt i det fine været, før vi slo oss ned på Kaffebrenneriet for litt fredagskos. Det er så deilig å ha tid til å gjøre slike ting innimellom. Det er ikke så mye som skal til, men bare det å kunne møtes for en kaffe eller gå en liten tur sammen er så koselig. 


Nå må jeg komme meg opp av sofaen og skifte til treningstøy så jeg kommer meg avgårde. I kveld skal jeg og noen venninner samles for å spise middag og drikke litt vin. Det gleder jeg meg veldig til, sånt er alltid veldig moro! Litt kvalitetstid med mine kjære ❤

8 kommentarer

Siste innlegg