SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

God morgen ❤

Nå har jeg spist en deilig frokost, nemlig havregrøt med masse kanel og cottache cheese. Nam! Det er noe av det jeg savnet aller mest i Mexico. Jeg spiser det jo hver dag her hjemme. Det hender faktisk at jeg spiser havregrøt to ganger om dagen, så godt synes jeg det er.  Om alt for kort tid skal jeg komme meg ut av døren og dra på jobb, men først skal dere få svar på spørsmålene fra spørsmålsrunden! Håper dere blir fornøyd ❤


 

Kunne du meldt deg på paradise igjen?

Jeg er utrolig glad for at jeg fikk være med på Paradise Hotel, og jeg angrer ikke et sekund på det! Jeg ville dog ikke blitt med igjen. Det holdt med en gang. Jeg kunne vært med om hele gjengen hadde spilt inn en sesong til sammen, haha.

Hei<3 Er du fornøyd med hvordan du er fremstilt på tv? Er det noe du mener ikke helt stemmer med den du er?

Hei! Jeg føler jeg blir fremstilt som meg selv. Den første uken var det mange som så meg som litt bitchy, og det kan jeg dessverre være til tider. Allikevel var det mye hyggelig jeg også gjorde den uken, og jeg føler at jeg fikk vist mine bedre sider i tirsdagens episode denne uken. Jeg føler jo for så vidt at alt stemmer ganske bra i forhold til hvordan jeg er som person. Jeg er veldig snill og omsorgsfull, men jeg var veldig fokusert på å gjøre det som var best for spillet der inne så når jeg snakker taktikk virker jeg kanskje litt mer bitchy uten å egentlig mene det.

Har du et kjendis crush?

JA! Jeg elsker Harry Styles, please be my man. For en fantastisk mann ❤ Ellers er jeg veldig glad i David Beckham og Ryan Reynolds, flotte menn hele gjengen.

Hvem er favorittartisten din?

Det er uten tvil Taylor Swift, hun er AMAZING!

Hva ville du bli da du var liten?

Da jeg var liten ville jeg bli dyrlege eller popstjerne, haha. Dessverre fant jeg ut at jeg var tonedøv og elendig i matte så de planene gikk raskt i vasken.

Angrer du på noe du gjorde inne på hotellet?

Ja.

Er det enkelte “episoder”/samtaler som du skulle ønske ble vist på TV? som kanskje viser flere sider av en sak

Det er jo veldig mange samtaler som ikke kommer med i løpet av en episode, men foreløpig synes jeg alt har blitt fremstilt på rett måte.

Hvor i Oslo skal du og Sofie bo?

Vi skal bo midt i sentrum av Oslo!

Hvor kommer du fra?

Jeg kommer fra Larvik 😊

Hva jobber du med?

Jeg jobber i en undertøysbutikk.

Har du planer om å studere, isåfall hva?

Jeg har begynt på en bachelor i journalistikk, og har planer om å fullføre denne senere.

Hva var det beste og værste med paradise hotel?

Det beste er definitivt menneskene jeg var der med, masse elsk til alle ❤ Vi var en så fin gjeng, og jeg er veldig glad i alle! Det verste var nok at det var mye dødtid og venting.

Har du noen tatoveringer?

Nei, jeg har ikke en eneste tatovering.

Har du lyst på noen tatoveringer?

Jeg har faktisk ikke lyst på tatoveringer. Da jeg var yngre vurderte jeg det litt, men jeg er veldig glad den dag i dag for at jeg ikke tok det bare for moro skyld. Jeg synes det kan være kjempekult på andre, men jeg har ikke lyst på det.

Hvorfor meldte du deg på Paradise?

Jeg meldte meg på Paradise Hotel fordi jeg alltid har elsket programmet. Det har vært noe som har fascinert meg veldig med hele opplegget, og jeg har ikke akkurat lagt skjul på at jeg synes spillet har virket utrolig kult! En god blanding av opplevelse og det å få teste ut spillet selv.

Tror du deltakelsen kan ødelegge for deg med tanke på at du drømmer om å bli sportsanker?

Jeg er jo redd for det, men jeg håper vi har kommet så lang i dagens samfunn at vi klarer å se forbi merkelappen «Paradisedeltager», og heller se personen for hvem den er. Jeg håper mine kvalifikasjoner og jeg som person klarer å overgå dette i jobbsammenheng senere.

Hva jobber du og Sofie med, ettersom dere har råd til en leilighet i sentrum?

Jeg jobber i undertøysbutikk og Sofie jobber i en alarmtjeneste for eldre. Det er bare å jobbe hardt og være flink med pengene, så går det bra 😊

Hvordan er det å bo i Oslo?

Jeg synes det er helt greit å bo i Oslo. Det skjer mer her enn i min egen hjemby, men Oslo er en veldig liten storby om man kan si det sånn. Jeg har store planer om å flytte til utlandet senere, gjerne i forbindelse med videre studier.

Når hadde du din første kjæreste?

Jeg har aldri hatt kjæreste ❤

Er du KLAR over hvor mye du ligner på orange is the new black-dama? Haha, og det er positivt! Men du burde seriøst vurdere å fjerne/kraftig redusere restylanen din, jeg (og de jeg var med) fikk helt sjokk når vi så hvor ung du er, hadde tippet at du var mellom 30 og 35, og det er ikke særlig kult når du er 20-ish. Du er jo en pen jente, men de leppene fucker opp alt. Hvis det er veldig viktig for deg med større lepper, så finnes det en annen metode (husker ikke hva den heter dessverre) hvor de bruker et slags rør til å injeksjere stoffet, da får man en naturlig form, og ikke utoverlepper. Hehe 🙂 Vet at enkelte tannleger gjør det i London.

Jeg har faktisk hørt det før, så morsomt 😊 Jeg har faktisk ikke restylane lenger, dere kan lese mer om dette i innlegget jeg skrev om det HER, men takk for tips!

Hva er din drømmejobb?

Drømmejobben min er en jobb jeg elsker. Aller helst vil jeg jobbe som journalist eller i hvert fall med å skrive. Det er noe jeg er veldig glad i, og det å kunne leve av det hadde vært helt fantastisk!

Hvis du kunne tatt en ferie, hvor ville du reist?

Et varmt sted! Maldivene eller noe sånt. Et skikkelig chill, lukseriøst sted hvor det omtrent ikke er noen andre mennesker, haha.

Var det plagsomt å ha han derre web reporter halvor masende rundt hele tiden??? Hørt han er en skikkelig drittfyr

Hahah, Halvor ❤ Takk for spørsmål, men du var helt amazing!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg