JEG GLEMTE ALT I MEXICO

God morgen <3

Jeg sitter og koser meg med frokosten min og Friends akkurat nå. Det er bare noen få minutter til jeg må legge ned pc-skjermen og gjøre meg klar til jobb. Det er veldig uvant å plutselig måtte forholde seg til faste rammer, og ikke minst tid igjen. Heldigvis har det gått greit foreløpig, og jeg tror faktisk jeg har veldig godt av det. Nå har jeg endelig fått meg et skikkelig deilig par med sneakers etter å ha glemt begge favorittparene mine i Mexico, så nå kan jeg begynne å gå til jobb igjen! Jeg har mistet så mye på det hotellet. Før jeg reiste skulle jeg sjekke at jeg hadde fått med meg alt, og jeg bare jada det har jeg sikkert. Eller ikke. Tre par sko, favorittbikinien min, to shortser og mye annet er glemt igjen i Sør-Amerika. For et susehode.. 

Etter jobb skal jeg møte Sofie på Fresh for å trene. Jeg klarte å starte uken med en løpeøkt i går, så det har i hvert fall begynt bra! Nå gjelder det bare å opprettholde det, og det er veldig mye lettere når vi er to om det. Vi får trene bort stresset for å se hva vi finner på å gjøre i kveldens PH-episode. Det er MYE som skjer denne uken, og det er veldig spennende for oss å følge med på hva som blir tatt med og ikke… Vi blir jo filmet 24 timer i døgnet, men det er kun 45 minutter som blir vist så vi aner jo ikke hva som kommer med. 

Håper alle får en fin dag <3c Husk spørsmålsrunde et par innlegg ned på bloggen!

6 kommentarer

Siste innlegg