SATURDAY NIGHT

Nå sitter jeg i sengen hjemme i leiligheten. Jeg har fartet rundt i hele dag og fått gjort mye mer enn hva jeg trodde på forhånd. Jeg spratt opp av sengen og fikk ordnet litt i leiligheten. Nå er den ryddet og vasket, klar for en ny uke! Jeg dro en tur til byen og spiste et obligatorisk junkfood-måltid med Martine og Sofie, før jeg dro til en venninne og spiste enda mer. Er ikke det hva søndager er til for? 

Det ble selvfølgelig en liten tur ut i går. Jeg var på vinkveld med de fine kollegene mine i Saras nye leilighet. Vi fikk snakket masse og koste oss i hverandres selskap. Maiken ble med meg videre, så møtte vi Sofie, Rebecca, Martine Lunde og hennes venninne Isabelle ute. Det var en litt kaotisk kveld med mye frem og tilbake, men alt i alt var det veldig morsomt! 

I morgen er det mandag, og det betyr en ny uke med Paradise Hotel! Den kommende uken blir så spennende. Det skjer masse, og jeg kan love både drama og enda mer tårer. Husk å skru på TV3 i morgen 22.30 <3
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg