VI FLYTTER SAMMEN

Nå skal jeg dele en skikkelig hyggelig nyhet med dere – jeg og Sofie skal flytte sammen!!! Herregud, som jeg gleder meg. Det er jo ingen hemmelighet at vi har blitt veldig gode venner etter Paradise, så dette blir skikkelig moro!

Dette skjedde egentlig veldig spontant. Sofie bor i Tønsberg og ville flytte til Oslo av forskjellige grunner, og jeg er klar for litt forandring så da passet det perfekt! Vi henger jo sammen nesten hver dag uansett. Hverdagen vår er ganske lik om dagen. Vi trener sammen, spiser sammen og blogger sammen så hvorfor ikke bare flytte sammen? Vi skal flytte inn i en fin og åpen leilighet midt i Oslo med gåavstand til omtrent alt. Jeg har jo bodd litt utenfor en stund, og er veldig klar for bevege meg nærmere sentrum. Dette blir så bra! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg