ROLIG SØNDAG

Hei, fine <3

Nå har vi en skikkelig kosekveld i kollektivet her. Vi har fått besøk av Michelle og kjøpt inn masse digg, så nå skal det bare hygges. Jeg føler ikke jeg har gjort annet enn å spise i dag. Jeg og Marius dro en tur til Villa Paradiso og møtte Sofie og Julie for å spise middag. De har muligens Oslos beste pizza der, den er så god! Det var kjempekoselig. Vi fikk snakket litt om gårsdagen og oppdatert hverandre på det som muligens var litt uklart. Vi var jo ute i går, og det var skikkelig moro! Nå var nesten hele gjengen med, så det var ekstra hyggelig. 

I morgen er det klart for premierefest!!!! Herregud, dette blir så moro. Årets Paradise Hotel settes i gang, og derfor skal jeg selvfølgelig på premierefest. Jeg har masse jeg må ordne i morgen. Kjolen min er fortsatt på vei, og dermed ikke hjemme hos meg – noe som er veldig stressende. Den MÅ komme i morgen, for jeg har ingen reservekjole. Såpass lite rutinert. Jeg krysser alt jeg har for at den kommer tidlig i morgen og passer perfekt. 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg