FREDAGSKVELD

God fredagskveld <3

Nå ligger vi som slakt i sofaen her i kollektivet vårt. Jeg og Marius kom oss faktisk på trening, og det var så mye hardere enn hva jeg hadde forventet. Det anbefales absolutt ikke å ta en evig lang pause fra trening. Men det er som alltid godt å være i gang igjen!

I dag har vært en kjempefin dag. Jeg møtte noen venner i byen og spiste lunsj etter negle- og bryntimen min, og det var så koselig! Det er jo en stund siden jeg har sett enkelte, så vi har mye å ta igjen. Resten av kvelden skal vi bare kose oss hjemme. Jeg har store planer om å spise taco for tredje gang denne uken, det er jo tross alt fredag! 

Jeg er tom for typ alt av sminke hvis dere lurer på hvorfor jeg ser litt ekstra sliten ut på disse bildene, hehe. Egentlig er jeg ganske chill på akkurat det der, men jeg merker at det er på tide å trappe opp litt så jeg får tatt noen ordentlig bloggverdige bilder. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg