BLI BEDRE KJENT MED MEG

Nå sitter jeg foran peisen hjemme i Larvik. Jeg dro fra Oslo i går for å hilse på familien og få slappet litt ordentlig av før det muligens smeller om en ukes tid. Jeg gleder meg veldig, men kjenner at det er deilig å fortsatt være helt ukjent. Jeg tenker at det er fordeler og ulemper ved begge deler, men jeg tror absolutt at jeg kan se frem mot en spennende tid. Akkurat nå prøver jeg å ikke stresse, men samtidig føler jeg at jeg må tilbake til Oslo veldig snart. Livet mitt er jo i Oslo, og det er så mye som må ordnes og fikses i løpet av helgen. Det er jo premierefest på mandag, og da må jeg selvfølgelig se smashing ut!

Nå har det kommet en ny video på Viafree hvor dere kan bli enda litt bedre kjent med meg!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg