PARADISEVORS

Hei mine fine <3

Jeg føler jeg har så mye å gjøre om dagen, til tross for at jeg har fri fra jobb og egentlig ikke må noe som helst. Det er jo fortsatt mye som skjer, mange å se og mye å ordne. I dag har jeg allerede rukket å gjøre ganske mye! Jeg våknet tidlig og fikk dratt den late kroppen min på den første treningsøkten på alt for lenge. Det var så deilig, men herregud for en form jeg er i. Det er helt elendig, men heldigvis går det som regel ganske raskt å finne tilbake til godformen. 

Jeg har også hatt kaffedate med to av mine fine venninner, så koselig! Vi snakket om alt jeg har gått glipp av mens jeg  har vært borte, og tok oss en runde rundt i Oslos gater for å se etter premiereantrekk-inspo. Jeg må jo se amazing ut! 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Nå må jeg få orden på rommet mitt, før jeg skal begynne å gjøre meg klar til kveldens festligheter. Store deler av Paradise-gjengen skal samles for en liten reunion. Vi skal vorse sammen og kose oss, før vi drar ut i kveld! Det blir så moro!!! Jeg gleder meg masse til å henge med alle igjen, og ikke minst til å se hvordan alle er når vi ikke har en million kameraer rettet mot oss, hihi. 

Håper dere får en kjempefin kveld <3

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg