LUKSUS-MÅLTID

Hei, kjære lesere! 

Nå er jeg SÅ mett! Jeg og roomie ligger i hver vår enda av sofaen med buksesmekken åpen etter å ha spist alt for mye begge to. I dag var det lønningsdag for min del. Jippi! Endelig mat. Jeg hadde seriøst igjen en halv agurk og en pakke med Brelett i kjøleskapet. Krise. 

Jeg elsker lønningsdag. Det første jeg gjorde når pengene kom på konto var å sette meg ned for å betale alle de tusen regningene mine. Kjempemoro altså. Når de var betalt ble det ikke store beløpet igjen, haha. Sånn blir det om man bestiller alt på månedsregning. Wopsi.

For å feire stelte vi i stand en skikkelig deilig (og sunn) middag. Herregud, så godt det var. Det ble hjemmelagde kyllingburgere, som forøvrig ble utrolig saftige, med hjemmelaget salsa, avokado og best av alt – søtpotetchips som tilbehør! Det kostet ikke skjorta heller, og se så deilig det ser ut!


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg