KAFÉ-FREDAG

Happy friday!

Nå er det endelig fredag, min favorittdag. Til tross for at jeg har hatt en uke med hjemme-eksamen som vil si at jeg har hatt fri fra både skole og jobb er det utrolig deilig med helg! Bare det å vite at det er fredag. Jeg startet jo dagen tidlig med forelesning klokken åtte, og etter litt alene-tid hjemme i leiligheten møtte jeg Marius og Helene på Espresso House i Bjørvika. Jeg elsker Bjørvika! EP her er den beste i Oslo etter min mening. Det er så fint og rolig. Og det er mange sofaer. Vi ble sittende i flere timer mens praten gikk i ett. Utrolig koselig!

Nå står fredagskvelden for tur med taco og tv. Jeg og Marius ELSKER Adam og Tore fra Sofa, og de skal være med på Beat for Beat i kveld. Woho! Gjett om vi gleder oss da. Popcornet står klart, og vi er klare for å kose oss resten av kvelden. 

3 kommentarer
    1. Du er “heldig” som fikk ha hjemmeeksamen, selv har jeg eksamen på mandag, men har måttet jobbet med den etter skolen eller i fritimer, ikke særlig gøy!Kjempefine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg