APARTMENT GOALS


// Bilder fra WeHeratIt

Hvis jeg ikke får sove, eller kjeder meg generelt, pleier jeg å scrolle meg nedover WeHeartIt, Det er veldig mange inspirerende og flotte bilder der. Jeg har laget meg noen samlinger inne på appen. The Dress, Fitspo, Interior, Saying og Apartment Goals. Den siste samlingen er nok favoritten. Jeg elsker tanken på å kunne innrede en leilighet akkurat slik jeg selv vil ha den. 

Jeg er veldig glad i gamle leiligheter med store vinduer og brede vinduskarmer. Tregulv, stukkatur, rosetter, gamle dører. Det er så fint! Særlig om alt er lyst. Jeg ser for meg en lys gammel leilighet. Kanskje den ligger på Majorstuen, Uranienborg eller Frogner. Den trenger ikke være så stor. Jeg skal ha mye hvitt, noe svart, noe brunt, noe gråblått og litt gull. I hvert fall som standardfarge. Det skal selvfølgelig innredes etter sesong. 

Over her kan dere se noen bilder fra leilighetsamlingen min. Det er såååå mye fint! Hjertet verker. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg