HÅRPLEIE: EXTREME ANTI-SNAP

Så var vi her igjen. Hårpleie-innlegget. Dette har blitt et fast ukes-innlegg hvor jeg presenterer en av mine favoritter innen hårpleie! Mine redningsmenn som jeg har omtalt dem som tidligere. Det stemmer jo ganske bra. Uten disse hadde håret mitt virkelig vært skikkelig katastrofe. 

I dag skal jeg presentere favoritten over alle favoritter Redken Extreme Anti-snap. Jeg har vært totalt avhengig av denne kuren siden jeg ble introdusert for den hos frisøren i sommer. Den er helt utrolig god!

Kuren er en varmebeskyttende leave in-kur som er laget for å hindre at håret skal knekke og tuppene splittes. Samtidig styrker den porøst og slitt hår mens den etterlater det mykt og glatt. Denne fantastiske kuren inneholder proteiner som er med på å styrke håret innenfra og veramider som forsterker skjell-laget, samt lipider som beskytter overflaten. Det er alt du trenger for å gjøre håret sterkt og levende igjen!

Jeg bruker denne kuren et par ganger i uken i nyvasket hår. Kuren skal påføres i håndkle-tørt hår der det er skadet – altså i hele håret for min del. Det som er fantastisk med denne er at du kan bruke så mye produkt du vil uten at håret blir fett! Jeg påfører kuren helt inn til røttene i hodebunnen, og det er like nyvasket og fint etterpå. Den er også varmebeskyttende, og med det perfekt å bruke før du skal føne håret. 

Denne kuren anbefaler jeg på det varmeste, spesielt hvis du har et slitt og skadet hår. Min absolutte favoritt blant mine alt for mange kurer. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg