MAT-MARATON

Hei alle mine søte lesere! Jeg håper dere har en super fredagskveld, enten dere har startet festhelgen eller om dere gjør som oss. Vi har dratt på oss spisebukser, allmenn kjent som joggebukser, og har spist i gang helgen. Her står taco, snacks og nesten en kilo med smågodt på menyen. Deilig. 

Nei, vi startet ikke spisingen nå. Vi startet allerede halv to. Jeg møtte Michelle på Jernbanetorget, og det første vi gjorde var å finne et sted vi kunne få i oss litt lunsj. Det er så hyggelig med slike venner! Spise-venner. Vel, det gjelder egentlig alle vennene mine. Vi er glad i mat. Jeg tror vi går så godt overens fordi vi alle elsker mat. Sånn seriøst. 

Såååå koselig med besøk! Nå er det klart for dessert – smågodtposen hehe. Det er seriøst ikke bunn i oss. 

3 kommentarer

Siste innlegg