BJØRVIKA

Bjørvika er skikkelig undervurdert. Det er så utrolig mange kule bygninger der! Jeg har gått frem og tilbake her tusen ganger på vei til og fra jobb og skole. Jeg har jo alltid tenkt sånn “det er så nytt og fint her, skikkelig kult”, men jeg har aldri sett ordentlig på bygningene. Alt er så gjennomført, og det er så sinnssykt kul arkitektur! Nå åpnes jo flere og flere restauranter her, så jeg har på følelsen at jeg kommer til å tilbringe en del tid her i fremtiden. 

Jeg håper på å bli ferdig med eksamen allerede i dag. Det er en 7-dagers hjemmeksamen, men med effektiv jobbing er alt mulig. I morgen kommer min kjære Michelle på besøk fra Larvik, og da vil jeg helst bruke all tid med henne. Det går jo noen uker mellom hver gang vi sees, dessverre. 

I kveld spiller Norge den første av totalt to kamper i playoff til EM! Veldig spennende. Jeg og min kjære roomie Martine har vært på nesten alle hjemmekampene i år. Dessverre fikk vi ikke tak i billetter til denne kampen. De ble jo utsolgt på 15 minutter!! Bra på en måte. En stappfull stadion er jo fantastisk! Jeg skulle bare s veldig gjerne vært der selv. Jaja. Da da får vi slå oss ned i sofaen med popcorn og koke oss noen pølser selv mens vi heier på de flotte landslagsgutta!

7 kommentarer

Siste innlegg