HØSTSTEMNING

Nå sitter jeg spent og venter på at eksamen i Kreativ skriving skal bli tilgjengelig. Om noen få minutter kan jeg logge meg inn og se hva jeg skal bruke de neste syv dagene av livet mitt på. Spennende! Dermed blir denne uken litt kjedelig med mye tid innendørs. Heldigvis fikk jeg vært ute og kost meg i den deilige høstsolen i går. Jeg og en av mine kjære roomies, Marius, tok en liten tur i Middelalderparken som ligger rett nedenfor leiligheten vi bor i. 

Jeg elsker alt med høsten. Det er virkelig min favoritt-årstid. De nydelige fargene. Den smått bitre, friske luften. Høstvennlige klær som stikkegensere, hansker, skjerf og deilige kåper. Alt er fantastisk! Nå begynner dessverre bladene å falle, og fargene viskes ut… Men det var fortsatt skikkelig høststemning i parken 

4 kommentarer

Siste innlegg