ENDELIG SAMLET

I dag har jeg hatt en super dag! Jeg, Michelle og Emilie dro en tur til Sandefjord for å handle julegaver og lunsje. Jeg spiste selvfølgelig den berømte cæcar-wrappen, herregud den var så god! Like god som alltid. Vi satt på Jordbærpinkene i en evighet og snakket om alt mellom himmel og jord. Michelle trengte jo en liten update om hva som har foregått den siste tiden. Jeg og Emilie bor jo sammen, så vi har full kontroll på det meste haha. De to andre fikk handlet det meste av julegavene, mens jeg endte opp med å bruke 700 kroner på en jakke til meg selv….. Sier hun som ikke har råd til julegaver. Men den var så utrolig fin! Helt perfekt. Jeg har lett etter en slik jakke på alle nettbutikker jeg vet om, men de har enten vært for dyre eller lite pene. Nå er den endelig min, yei! Jeg skal vise den frem senere. 

Nå sitter vi en liten gjeng, samlet rundt kjøkkenbordet mitt. Vi har hjemmelaget pizza i ovnen, og flere kilo med snacks stående klart til håndballkampen etterpå. Det er så utrolig koselig når vi samles hele gjengen! Vi har handlet inn gavepapir, pakkelapper og fint gavebånd så vi skal ha et lite pakke-verksted etterpå. Dette blir en koselig kveld! 

8 kommentarer

Siste innlegg