THOSE LAZY MORNINGS

God morgen  

Nå er jeg endelig hjemme i Larvik! Endelig og endelig. Hadde det ikke vært for at hele gjengen snart samles hadde det ikke vært så mye å skryte av. Selv om det alltid er koselig å komme tilbake til familien og gamle, kjære steder. Hvis jeg ikke har vært her på en stund pleier jeg å få med meg jentene og ta meg en kjøretur rundt i byen. Det er så koselig, jeg får skikkelig hjemlengsel. Det er så mange minner her! Vi har blitt enige om å kjøpe oss et nabolag her når vi skal slå oss til ro. Da blir det store hvite hus på rad og rekke, hund, mann og barn. Ah, det er lov å drømme!

Jeg skal bruke formiddagen på å slappe av. Dra på meg pysjen og sette meg tilrette i den gode, gamle sofaen nede i stua og ha Friends-maraton. Det skal bli så koselig! Jeg er veldig glad i det “gamle kjente”, så jeg setter pris på slike ritualer. Bare det å dra på dagligvarebutikken her er noe jeg setter pris på når jeg er hjemme på besøk. Jeg er så rar, haha. Vel, jeg skal ligge og dra meg litt til før jeg setter i gang med den kjente lørdagsrutinen min. Håper dere får en super lørdag! 

7 kommentarer

Siste innlegg