FOLLOW ME ON INSTAGRAM

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker instagram. Det er den appen jeg bruker absolutt mest på hele iphonen! Jeg åpner den sikkert tjue ganger om dagen, minst! Når jeg våkner blar jeg nedover feeden med mysende øyne, i et håpløst forsøk på å tyde hva de skurrede fargene skal forestille. Jeg bruker alt for mye tid på å drømme meg bort blant alle de flotte bildene, og selvfølgelig le meg ihjel av sarcasme only-brukeren. Jeg elsker den! Så er jeg jo litt glad i å oppdatere selv også da. Jeg legger ut bilder av alt mulig.Elsker å dokumentere så og si alt jeg driver med, hehe. Jeg hadde blitt veldig glad om dere ville fulgt meg!

 @andreasveinsdottir 

Jeg og Marius på julebordet // Antrekk til julebordet // Pepperkakebaking //  Paleet // Sminkebordet mitt // Selfie // Frognerparken //  Selfie // Blinderen // Billetten til One Direction On The Road Again!!!!! // Bursdagsselfie // Nattbordet mitt // Selfie // Martine og meg på landskamp // Veggbildene i gangen vår // Zakynthos-selfie //

Som dere ser så er det litt selfies innimellom, hihi. Legg gjerne igjen brukernavnet deres på instagram i kommentarfeltet her! Kanskje en av dere er min nye insta-favoritt?

5 kommentarer

Siste innlegg